، تا این لحظه: 21 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

باید ها و نباید های بارداری

قطره.چتر و ابر سه بعدی.............!!!!!

1392/8/15 20:43
نویسنده : هانی
2,643 بازدید
اشتراک گذاری

اتاق نی نی رو خوشکل کنیم....

برگرفته از وبلاگ یاسمن جون مامان کیانمهر عزیز

برای هر قطره (چتر و ابر)ما احتیاج داریم به 4تا قطره یک شکل و یک اندازه،که روی مقوای رنگی که ضخامتش نه خیلی زیاد باشه نه خیلی کم میکشیم و میبریم مثل تصویر پایین.



بعد اینکه چهار تا قطره رو بریدیم دقیق از وسط تاشون میزنیم.مثل تصویر پایین.
بعد تا زدن لبه شماره 1 رو به لبه شماره 2 چسب میزنیم(چسب مایع)
و لبه شماره 3 رو به 4 و در اخرم 5 رو به 6.و کمی نگه میداریم تا خشک بشه.به همین راحتی. قطره ما آمادست.




بعد اینکه چسب خشک شد اگه لبه های کار نا صاف شده یا ایرادی داره با قیچی کوچیک تمیزش میکنیم.من برای نصب روی دیوار از چسب دو طرفه استفاده کردم که خیلی هم خوب جواب داد و احتمالا بجز چسب دوطرفه راه کار دیگه ای نداشته باشه.این چسبم میتونید توی لوازم تحریری ها به راحتی پیدا کنید.البته من شنیدم که بهش چسب فرش هم میگن.گویا برای سر نخوردن فرش از این چسبها هم استفاده میکنن.


قطره هارو توی رنگای مختلف و به تعداد دلخواه اماده کنید
و دقیقا همین مراحل رو هم برای چتر و ابر تکرار کنید.البته میتونید چیزهای دیگه مثل پرنده و بالن و....هم بسازید .



اینم الگوی تقریبی ابر و چتر.که دقیقا چهار تا از هر کدوم نیاز دارید.من سه تا ابرو رو در سه سایز مختلف درست کردم.اما برای هر ابر چهار تا الگوی ابر یکسان میخواییم.



امیدوارم مفید بوده باشه.موفق باشید.




اینم عکسی که خودم ازش ایده گرفتم.متاسفانه برای خیلی وقته و نمیدونم از کجا سیوش کردم وگرنه حتما اسم سایت رو ذکر میکردم.اما مطمینم که آموزش نداشت.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)