، تا این لحظه: 21 سال و 9 روز سن داره

باید ها و نباید های بارداری

استیکر های شیک و خوشکل برای اتاق نی نی

1392/9/13 11:44
نویسنده : هانی
4,791 بازدید
اشتراک گذاری

بچه ها جون من خودم خیلی دنبال استیکر گشتم ولی هیچ جا تنوعش مثل اینجا نبود . اگر هم بود قیمت هاش خیلی بالا بود .

ولی این سایت هم تنوع داره و هم قیمت هاش عالیه و طرح هاشم قشنگه تازه ساعت استیکر هم داره .

 

گفتم اینجا بزارم تا هرکی دوست داشت تهیه کنه. خوبشم اینه که وقتی بسته به دستتون رسید پولشو پرداخت میکنین و ظرف حداکثر 15روز براتون پست میشه .پس یه سر بزنین.

 

فروشگاه پدیده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان اینده
13 آذر 92 13:12
سلام خسته نباشید وبلاگ خوبی درست کردین من تازه دیروز فهمیدم مامان شدم وبلاگتون به من میتونه خیلی کمک کنه با اجازه لینکتون میکنم
mahsa
15 آذر 92 11:10
سلام. به فروشگاه عروسکهای بافتنی من سر بزنین. عروسکهای زیبا با قابلیت شستشو و رنگهای متنوع به سلیقه شما. خوشحال میشیم گوشه ای از سیسمونی شما باشیم.